Radio Express – akcja promocyjna

strona www Radio Express

Radio Express – Radio dla Dorosłych

Wprowadzenie nowego hasła reklamowego “Radio dla dorosłych” – wzrost świadomości marki. – Kampania brandingowa.

 

Studium przypadku

Koncepcja promocji została oparta na dwuetapowej kampanii.
Teaser obejmował stworzenie strony www i kanałów komunikacyjnych na Facebooku i NK.pl
Został stowrzony spot video umieszczony na kanale YouTube który w sposób wirusowy zachęcał do dodania się do znajomych aby w późniejszym okresie dowiedzieć się co kryje się za tajemniczym “Radiem dla Dorosłych”

Po ujawnieniu na stronie radiodladoroslych.pl został zorganizowany konkurs “Ustal czyje to Usta” w której nagrodą była wycieczka do Chorwacji dla 4 osób. Została również stworzona aplikacja na Facebooka umożliwiająca wzięcie udziału w konkursie.

Aplikacja konkursowa ustal czyje to usta wykorzystana do konkursu organizowanego na Facebooku

Kampania obejmowała:

  • promocje w internecie z wykorzystaniem serwisów: Facebook, NK, Twitter, Blip, YouTube, NaszeMiasto.pl
  • plakatowanie na słupach ogłoszeniowych w Tychach, Chorzowie, Rybnik, Katowice
  • reklama w prasie: Dziennik Zachodni, Echo, Gazeta Chorzowska, Gazeta Gliwicka, Wiadomości Rudzkie