Sprawdź ile będzie Cię kosztować kampania AdWords

Kalkulator kosztów reklamy
Reklamy są ściśle powiązane z intencją internauty, odpowiadają na zapotrzebowanie zwarte w zapytaniu

Kampania reklamowa w wynikach wyszukiwarki AdWords to płatne reklamy nakierowane na interesujące nas słowa kluczowe. Reklamy są rozliczane w modelu PPC (Pay Per Click). Opłaty są naliczane dopiero w momencie kliknięcia przez internautę na naszą reklamę. Oznacza, że płacisz tylko za wyniki!

Ad Words to nie tylko linki tekstowe w wynikach wyszukiwarki Google. Tego typu kampanie można realizować również w innych ciekawych obszarach.

wyniki wyszukiwarki google

  • Wyniki wyszukiwarki Google
  • Sieci wyszukiwania – wyniki wyszukiwań innych serwisów korzystających z mechanizmów Google
  • Strony partnerskie – reklamy Google pokazujące się na stronach tematycznie związanych z naszymi słowami kluczowymi
  • Mapy – Przy wynikach wyszukiwań w mapach Google
  • Skrzynki pocztowe Gmail – przy wiadomościach których treść jest powiązana z naszymi słowami kluczowymi
  • Reklamy na filmach wideo na YouTube
  • Na urządzeniach mobilnych

Reklama na YouTubeReklamy mogą mieć formę tekstową podobną do wyników wyszukiwań naturalnych albo formę graficzną w tym także animowaną.


Zobacz czym różni się kampania płatnych linków sponsorowanych od pozycjonowania.